70 munker til sykehus etter bie-angrep i Thailand

Munkene vasket tempelet da bie-flokken angrep i Thailand.

Buddhistane tilber ein avgud, som ikkje er i stand til å redde nokon. Ikkje ein gong seg sjølv.

De Thailandske munkene var i ferd med å vaske tempelet da en stor bie-flokk angrep, skriver The Bangkok Post. Biene kom fra flere kuber i nærheten.

Over 70 munker skal være sendt til sykehus. Tilstanden er kritisk for 19 av dem.

Kan være dødelig

Biestikk kan forårsake utslett og kvalme, men dersom det kommer mange på en gang kan det være dødelig, skriver BBC.
Abbeden i tempelet, Phra Ratcha Jetiyajarn, sier til Bangkok Post at de ikke vet hvorfor biene angrep, og at de aldri har hatt problemer med dem tidligere

Kjelde: Aftenposten:

Min kommentar:

Bibelen sin Gud er historien sin Herre.

Alt som står skriven i Bibelen skal skje. Bokstav for bokstav, ord for ord. Bibelen er til dømes full av landeplager som blir sendt som advarslar til hendningar av ymse slag.

I endetida skal det skje store ting. Likefult skal få forstå alvoret, opne Bibelen og bli opplyst om kva som skjer.

 Evangeliet etter Lukas
Kapittel 21:11

 Det skal koma store jordskjelv, og hungersnaud og pest på stad etter stad. Det skal henda redselsfulle ting og syna seg store teikn frå himmelen.

Diverre, er det berre dei få som er villige til å gå på den smale sti, og er lydige mot Jesus.

Dei alle fleste har laga seg avgudar av ymse slag. Slik som buddhistane, som tilber gudebilete av ein syndar som ikkje kan frelse nokon.  Ikkje ein gong seg sjølv.

Skriven av Ivar Fjeld

Merkelappar:, , ,

Kategoriar: Endetid

2 kommentarar den “70 munker til sykehus etter bie-angrep i Thailand”

  1. Olle
    juni 29, 2012 kl. 6:42 pm #

    Du er et menneske som ønsker at andre skal lide. Lide for at du vil ha rett. Du sitter med sannheten og vil at de som ikke tenker som deg skal straffes. Det som er trist er at din Jesus ikke er min Jesus.
    Siddharta/Buddha som du kaller han, startet alle sine taler med at han ikke er en gud.
    Hvordan kan du da si at de/vi driver avgudsdyrking? uten en gud er det avgudsdyrking da?
    Sannheten er at Buddha ikke ville ta standpunkt til religioner, om det var guder eller ikke.

    Han sa at alle måtte få velge selv.
    Bare du har medlidenhet og kan se lidelse og kjærlighet. Jeg har møtt flere buddhister som ikke viste det selv.
    En kristen være buddhist. Jesus omtales som en buddha. Det handler om medlidenhet og kjærlighet til alt og alle.
    Du skjønner det, jeg elsker deg. Siden du viser slikt sterkt hat mot meg så elsker jeg deg mere. Jeg sier ikke du har rett eller feil. Som buddhist skal ikke jeg ta standpunkt til religioner. Håper bare du har det bra, ønsker du kunne elske mere, men jeg kan ikke vise deg veien, du har latt andre hjelpe deg til å se veien.
    Kjærlig hilsen en som ser lidelsen og kjærligheten i verden.

    • ivarfjeld
      juni 29, 2012 kl. 7:01 pm #

      Hei Olle

      Shalom.

      Takk for tilbakemelding.

      Eg vil slett ikkje at folk skal lide. Eg vil at folk skal bli sett fri frå religionane sin tyrani, forstå at dei er kjøpt fri med blodet til Jesus Messias.

      Eg har røynle med å vitne og samtale med nyreligiøse menneske. Det er interessant at mange av dei har mykje fint å sei om “Jesus”. Men dei ser på frelsaren som ein av mange frelsarar, som ein guru av mange guruar. Problemet er at den som nektar for at det berre er Jesus som kan redde eit menneske, har blitt lurt av djevelen til å tru eit falskt evangelium. A sidestille Jesus med syndige menneske, er avgudsdyrking og blasfemi.

      Det forste bodet: Du skal ikkje ha andre gudar enn Israel sin Gud. Han syner oss kven Han er i Bibelen, i lyset som Den Hellige ånd gjer oss.

      Kopiar av Messias kan vœre gode og dårlege. Men dei er ikkje ekte. Dei har ingen verdi, for andre enn dei som let seg lure.

Legg att eit svar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com logo

Du kommenterer no med WordPress.com-kontoen din. Logg ut / Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer no med Twitter-kontoen din. Logg ut / Endre )

Facebook-foto

Du kommenterer no med Facebook-kontoen din. Logg ut / Endre )

Koplar til %s

<\!-- /#footer-out -->